hola

Det är inte synd om mig. (Min balklänning är gorgeous för övrigt.) Tillbaka till "inte synd om". Jag är i själva verket rätt glad idag förutom att jag börjar bli lite sjuk... Jag funderar på om min kropp fixar en kväll ute imorgon- jag ska försöka! För att få detta lovet lite rockigt iaf och ber till gudarna att jag slipper bakisångesten.

Ibland tänker jag tankar som man absolut inte får tänka efter en extrem (i mitt fall) handling. Jag borde aldrig ångra någonting men ibland har jag förstört saker för någon som jag tycker om, jag behöver inte älska personen men ändå. 
BORT! Dumma tankar, jag gjorde det där för att jag var tvungen, okej? Jag blev ju sårad. Annie är trögfattad.
Nu ska jag ringa och kolla om någon ska ut imorgon. 
Puss 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Balklänningen Annie! Puuh, skiit snygg!!! :D:D

2010-04-08 @ 23:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0