new days?

Näe! Dags för förändring... Ge mig några dagar så ska jag slänga upp lite före och efterbilder. Spännande va?

Bror min berättade idag att han eventuellt ska flytta till sthlm snart och skriva lite manus åt en välkänd stand up komiker. Kul för honom! Kul att hans liv går åt rätt håll. Jävligt kul! Och fucking kul att mitt liv inte går ut på att göra sådär spontana grejer! Wihoooooo jippiii!

Jävlar i min lilla låda! Nu ska jag bli smal! Imorgon ska jag springa, sedan ska jag ringa, sedan ska jag shoppa!

peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är din bror känd elleh?

2010-09-03 @ 00:18:41
Postat av: Idarkaja

Very interesting site. Lots of good information.

2012-02-01 @ 08:05:00
URL: http://idarkaja.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0