Fläskläpp?

Kära dagbok!
Idag hände något fruktansvärt. Sorgen i mig är outhärdlig, för att inte tala om den fysiska smärtan som gör sig påmind i tid och otid.
"Hey, Annie! What´s goin on?" Tänker ni nu.. Jo det gör ni visst! Annars kan ni dra åt helvete! Sluta läs NU om ni inte bryr er om vad som hänt mig. Jag hatar er ändå.
Nu till allvaret. Idag var jag och Ulle ute och red på Bubblan och Shoganan vid Tofta. Det var fantstiskt vackert med omgivning och väder såklart.. Blablabla. (Sånt skiter ni såklart i era apor.)
När vi skavde fram på våra ädla springare timme ut och timme in så drabbades min muff av skavsår. "Varför då, undrar ni" Jo det gör ni!
Skavet uppstod av det enkla faktum att jag lajvade under min dumma one piece. Utanpå den hade jag min bedrövliga overall som också hade en söm vilken i sin tur behagade skava.
Så imorgon tänker jag köpa en ny one piece, och när jag gör det ska jag fråga personalen i affären om plagget tänker skava min muff när jag lajvar. Sedan ska jag fråga om man kan få pengarna tillbaka OM den tänker skava NÄR jag lajvar.
Sedan är jag safe.
Over and Out

Kommentarer
Postat av: anna

Hahahah, vem fan är du att vara rolig? Varför har jag aldrig läst din blogg förr?

2010-12-28 @ 21:20:01
Postat av: anna

Hahahah, vem fan är du att vara rolig? Varför har jag aldrig läst din blogg förr?

2010-12-28 @ 21:20:10
Postat av: Anonym

vad är "lajva"?

2010-12-28 @ 22:02:30
Postat av: Amanda

undrar oxå vad lajva är... :o

2010-12-28 @ 22:46:14
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Josefin ledner

Hahhahahahahahha omg jag dör du är så jäävla go

2011-01-01 @ 13:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0