Han vann!

Hörrni! Det har ju varit jul och jag kan sätta min högra arm på att ni firade den och det var "jättebraaaa" (med tillgjord röst).
Jag firade också jul och den var också "jättebraaa"...
Jag funderar bara över en liten detalj som inträffade där och då.
Tomten gjorde entré i form av en mager stackare som liknade min bror lite. Vi hade ju dessutom med oss Jay på julfirandet. (Nej, det är inte vår hund utan vår allas favvoengelsman.)
När tomten började läsa på paketen så var de flesta adresserade till Millie och Melvin som är två små barn. Det kan man ju förstå- att de flesta paket gick dit:)
Men när Millie och Melvin gick och hämtade sina paket såg jag Jay härskna till mer och mer för varje litet paket.
När det sedan var hans namn som lästes upp så gapade han som en stucken gris och hutte med näven åt barnen. "Yeaaaaaaay!! Finally!! Wohoo!" Sedan räckte han ut tungan åt alla andra när han gick (läs studdsade) fram till sitt paket.
Detta hände varje gång han skulle hämta ett paket och jag blev lika förvånad varje gång, och varje gång blev det knäpptyst i rummet.
Efteråt räknade Jay sina paket flera gånger, sedan ställde han sig upp och frågade (väldigt högt) Simon som fick lite färre än Jay "Hahaha, jag vann fem gånger, Simon. Och du? Hur många gånger vann du det här spelet? Hahaha"
Åhnej... Han trodde det var ett spel.
Tror man det i England?

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahaha jay är så rolig x)

2010-12-28 @ 22:46:50
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va de roktigA Jay?????

2011-01-01 @ 13:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0