Lajva!

Hallå gubbar! Ni undrar alltså vad "Lajva" är? Tycker NI att det är konstigt av mig att använda det uttrycket?
JAG tycker det är konstigt att ni INTE lajvar! Man lajvar alltså när man är totally naked under övriga kläder. Alltså ingenting som stänger in muffen, eller i killars fall Mr Dallas. Är ni med?
Herre gud!
Ut och lajva nu för jössenamn! Ni har missat något, och har massor av Lajvning att ta igen.
Tycker ni att jag ska lajva till det lite imorgon på rean? Om tillräckligt många kommenterar att jag ska det så antar jag utmaningen. Om inte så gör jag som alla er andra- drar på mig ett trosetyg eller två.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Jaaa lajva!

2010-12-28 @ 23:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0