Nyår

Ahh, jag ska ta och skriva lite om nyår för er här, näe det är inte för er utan snarare för mig själv så jag kan gå tillbaka och läsa om denna turbulenta afton.
Jag jobbade fram till 8 på kvällen så när jag kom hem till Lycke var middagen så gott som avslutad och folk började fyllna till (Yes)!
Ulle såg till att jag fick i mig världens starkaste drinkar på några minuter och sedan var jag absolut ikapp resten av folket.
Vi dansade och hade jävligt kul måste jag säga, men tillslut blev jag lite trött (vid 6tiden) så jag tog på mig min fuuuula one piece (Jo den har skitful färg, haha, grisrosa) och tänkte gå och lägga mig. Saken var bara den att jag har en liiiten minneslucka här och minns först när jag var ute på dansgolvet igen - iförd grisdräkten!
Väl på dansgolvet knuffade någon av brorsans kompisar på mig och jag blev rabiat. Jag gick från att vara grisdansare till KARATEKID!
Jag drämde till honom rätt på näsan så han började blöda... Shit happens.
Sedan fortsatte jag dansa när han väl var ur leken, men då kom Simon och ställde till det, så även vi två hamnade i slagsmål!
Jaja, lätt hänt party people.
Det var iaf hemskt roligt ändå, trots att jag fick en liten snedfylla på småtimmarna:)


Jag och brollan vid 12-slaget, det var något speciellt med carolahår..:S


Lägg gärna märke till fläckarna på min jacka. (Jag trillade i stallet och fick en hinkbetfor över mig...






Ulrisch och Albin:)



Sedan kom jag och slogs lite. (det var den fula sparkdräktens fel)



Men när jag hade slagits färdigt blev jag såhär glad... Är inte det konstigt.. Undrar om jag glömde att jag fortfarande var grisklädd?!



Så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0