Onsdag 12/1-11

Yeaaah! Min dator vill blogga igen! That is freckin awesome!
Idag var jag som sagt med mina "små" killar hos Stefan (kiropraktorn) och det var verkligen såå himla bra!
Shoganan var jättestel i vänster skinka, vilket jag anade eftersom han oftar tappar takten med just vänster bak! Nu kommer det vara stor skillnad på honom  och jag ska massera honom varje dag med ett grymt (dyrt) linniment. Sedan ska jag stretcha honom två gånger om dagen. Då säger ni "yeah right Annie, ofta du verkligen kommer göra det där VARJE dag!?" Och då säger jag till er dryga jävlar "Ehh, Ja! Just det! Varje dag!"

Dessutom tyckte Stefan att min Shoganan var en perfekt sammansatt ponny. Det visst jag väl?! Det är ju Shoganan "Atlas" Olsson vi snackar om!

Sedan var det Fabricius tur och där var det värre:(. Han hade såna sjuka muskelbristningar och jätteont i ryggen så där gäller samma sak; massage varje dag och stretching.

Jag kan varmt rekomendera Stefan till er som bryr er om era hästar.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0