Tisdag 11/1-11

Åhhh, jag njuter av att tänka på att alla små barn börjar skolan idag igen! Haahaaaa!
Själv har jag suttit i morgonrock och irriterat mig på min bror som på något sätt tror att han är rolig.

På Lördag kommer lite folks hit och firar min 20 årsdag, det kan nog bli kul men jag vet inte riktigt om jag har planerat att bli äldre än såhär. Tänker i vilket fall som helst aldrig bli 30! Då är jag förbrukad.

Imorgon ska Fabricius och Shoganan åka och kollas igenom i kungsbacka, ska bli sååå himla skönt att rätta till eventuella fel i kroppen på dom och sedan vara försäkrad om att dom inte går runt och har ont. Det tycker jag faktiskt att alla borde göra med sina hästar ibland. Fast vissa prioriterar tyvärr det materiella till sin häst (som den skiter högaktningsfullt i) istället för att ge den bästa förutsättningar att må bra...
Well, vissa är lite väl ego bara, as u know.
Det kommer kosta ca 4500 för båda hästarna, men det är viktigt!

Sedan ska jag köpa nytt foder till lillbabyn idag, det får bli Pavo för jag ser inga nackdelar med det och jag vill såklart att han ska känna sig bra och få fin päls. :)

Albin har köpt ett nytt batteri till min förbannade bil så nu funkar den igen! Tack Albinho!

Puss och fuck off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0